Friday 7 October 2011

HANDBALL


Playing handball again after 5 years..
Lacturer, mamber2 yang tak pernah tengok aku main, semua usha padat
'eleh, mamat nie boleh main ke, kecik, opponent semua besar- besar'..
Bermonolog sendirian ~ tersenyum ...


Not as good as before..hahaha..Tapi not bad la.. Fitness kong, perot kong, apa cita? Kong punya pasal, gua cuak.. Di tambah lagi dengan sizing badan yang paling kecik.. Jersi besar gila- gila, pakai L kot.. Bahu usah cita la, takat siku dah nie ha.. Nak ambil air sembahyang pon susah (alasan) .. Adoyai..


Apede hal.. Lastly, semua tu dah tak jadi masalah, no hal chor.. Semua ok.. Alhamdulillah.. Johan IPG zon Utara.. Ok apa, 1st tournament, 1st build team, boleh johan zon utara.. Rezeki.. (^_^)


1st seven = sizing.. Damn



Puas menjaring gol



Baju besar gila!



Opponent IPG Tengku Bainun



Test rumput



Emas = Puas = Riak



Team IPG Kampus Darulaman






Guna pengalaman yang sedia ada dan jangan sesekali pandang rendah dengan kebolehan orang lain

-Tutup buku-




10 comments:

  1. wow!
    taniah cha!

    jgn la riak sgt....hahaha

    ReplyDelete
  2. Diam ah Muzzakir ..aku nak menang mancing pulak.. kasi tiaw hg..hahaha

    ReplyDelete
  3. hebat ! congrates akmal and ipda ! :)

    ReplyDelete
  4. thanx nina ghafar! hahah.. rezeki wei apih..

    ReplyDelete
  5. aku ingat ko pakai bj muslimah td lip...:P

    kecik bkn sebarang kecik lip...owg kecik banyak kelebihannya...bangga lak jd kecik...;)

    ReplyDelete
  6. tahniah lip...
    aku penyokong setia hg time tu weh...muwahahha

    ReplyDelete
  7. Farah, hg lagi haluih drpd aku..aku tough lg kot..hahah ..Jannah..tp tak dgaq pon suara hg? hahah

    ReplyDelete